Sidor

lördag 14 juli 2012

Kanderad nöt-mix alá Gävleborgssmak. Förberedelser, nagelbett style..

Mixad goblandning
Men vadan detta? Den här kombon känner jag igen. Kolasås möter saltajordnötter mixat med lite andra rostade och naturella nötter. Mums va gott, på glass, till lite bubbel eller bara som ett lyxigt snacks. Låter det konstigt? Var ett tag som detta var favvotoppingen på riktig gammelkörd vaniljglass. Då gjorde jag den själv, nu köpte jag färdig blandning ala GävleborgssmakBehöver jag säga att jag kommer att testa mer smaksensationer undertecknad ansvarige, Peter Ågren.
Eller vad sägs om följande:
Vi jobbar för att bevara gamla gedigna klassiker och läckerheter men med en modernare touche i smakkombinationen. Och självklart med rena, naturliga råvaror i huvudsak från vår region i säsong lagade från grunden utan onödig utfyllnad. 
(saxat direkt från hemsidan)
Inte en smula kvar
Tills nästa gång. Jag, bröllopsfotograf?!?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar